Dinsdag is mijn “vrije” dag (kantoordag eigenlijk). Op dinsdag breng ik meestal een bezoekje aan de bakker, slager, groenteboer enz.

Zo ook een paar weken geleden. Ik stapte die bewuste dinsdag in de auto om naar Appie te gaan voor de wekelijkse boodschappen.

Na 100 meter begon er een irritante “pling, pling, pling” mijn oor te teisteren. “Check bandenspanning”, zegt mijn auto. “Jakkes, daar heb ik nu toch geen tijd voor” zeg ik nog tegen niemand in het bijzonder. Maar daar heeft de pling geen boodschap aan.

Dan maar eerst even langs de garage. En dáár gaat het fout. Verkeerde keus, ik had beter naar een banden specialist kunnen gaan, dan was ik hoogstwaarschijnlijk beter en sneller geholpen en had ik ook nog mijn boodschappentassen kunnen vullen.

Je gelooft het niet maar het is echt waar. De band van mijn auto blijkt lek te zijn en reparatie is niet mogelijk.

Balen, maar het is niet anders. Een nieuwe band eronder dan maar, want verder rijden en doen alsof ik het niet weet, dat mag en kan natuurlijk niet. (Net doen alsof de benzinetank niet leeg is probeer ik ook nog weleens, maar dat doe je ook maar 1x.) Maar dat is weer een ander verhaal.

Een nieuwe band eronder dus …

“Sorry mevrouw (ze zei mevrouw tegen mij) we hebben deze band niet op voorraad. En het duurt zeker 24H voordat we er wel eentje voor u hebben. En een leenauto hebben we ook niet, deze moeten we dan uit Groningen laten komen en daar zijn extra kosten aan verbonden.” Maar bij gratie wilde ze me nog wel even naar huis brengen. De boodschappen die kon ze niet even voor me doen, daar moest ik maar een andere oplossing voor verzinnen. Beetje jammer 😂

Ik kan je verzekeren dat ik niet echt een heel bijzondere auto heb, dus hoe moeilijk kan het zijn zou je zeggen. Als ze echt service hadden willen verlenen dan was er vast een geschikte band voor mijn auto geweest bij de bandenspecialist om de hoek.

Anyway … Service
Die heb ik bij Petraas – Praktijk voor huidverbetering heel hoog in het vaandel staan.

👉Iedere afspraak wordt ruim ingepland zodat er genoeg tijd is om even bij te komen van de behandeling.

👉Iedere klant heeft recht op de beste adviezen en er is genoeg tijd om vragen te stellen.

👉Heb je thuisgekomen nog vragen? Ook dan kun je me altijd een berichtje sturen. Ik zal hier dan zo snel mogelijk antwoord op geven.

👉In het weekend en ’s avonds mag je me rustig een berichtje sturen, het kan wel zijn dat je dan iets langer moeten wachten op antwoord.

👉Ik zorg er altijd voor dat ik je huidverzorgingsproducten op voorraad heb. Heel enkel een keer kan het voorkomen dat een product net iets sneller de deur uit is gevlogen dan ik had ingeschat, maar ook dan vinden we hier wel een oplossing voor. Maar over het algemeen gebeurt dit niet.

👉Lukt het je echt niet om je producten bij mij te komen ophalen, dan zorg ik ervoor dat het bij jou wordt afgeleverd.

Ben je al klant bij mij en heb je een aanvulling op bovenstaande servicepunten dan hoor ik het graag van je.

Ben je nog geen klant bij Petraas? Voel je vrij om een afspraak te maken en ervaar zelf deze service.

👇
 
Ik wil de service graag zelf ervaren en claim mijn eerste gratis consult

#service #happyaging #healtyaging #skindna #cenzaa #ikskinperfection #absolution #dermapen #huidverbetering #huidproblemen #huidverjonging